pátek 7. prosince 2007

Rudý les

Tak zvaný „Rudý les“ z borovic zničený silným radioaktivním spadem začíná hned za komplexem reaktoru. Název lesa pochází z dnů po havárii, kde se stromy jevily temně rudé, jak hynuly na následky ozáření.













Jedná se o můj přízpěvek na výstavu, která příští týden proběhne v Plzni. Výstava nese podivný název "Když vlk žere ananas (kulturní akce a vyjádření na téma života lidí postižených katastrofou v Černobylu)" , a týka se jak název napovídá černobylské katastrofy. Nevěděl jsem nejdřív, co bych na to téma měl kreslit (aby to nebylo prvoplánovité) a nakonec jsem na Wiki našel zmínku o tzv.Rudém lese. Což mi přišlo docela víceznačné, ale hlavně jaksi pohádkové... takže jsem namaloval asi těžko pochopitelný triptich o rodině, která se v tom lese ztratí a když je najdou zvířátka, už je pozdě...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

pěkný obrázek, ale smutny :(